הצפון הישן

הצפון הישן: הקלאסיקה של תל אביב

הרחובות היפים של תל אביב מלאים בהיסטוריה מרגשת. בכל פינה תמצאו בניין אדריכלי מרהיב, בתים שהתגוררו בהם מנהיגים, אמנים ואנשי רוח ולא מעט בתי עסק משפחתיים עם סיפורים מרתקים משנות ה-20 ועד ימנו. כל הנוסטלגיה הזאת נותנת תחושה ביתית חמה ויציבה לתושבי ותושבות שכונת הצפון הישן, שזכתה לשמה כיוון שנוסדה לפני קום המדינה. רק לנו יש צמרמורת?

השכונה היפה והוותיקה הזאת, משלבת ארכיטקטורה היסטורית יחד עם מבנים מודרניים ויוצרת אווירה מיוחדת של מורשת ענפה ודינמיות עירונית שוקקת חיים. זו תל אביב הישנה והטובה של פעם עם ותיקי העיר הלבנה לצד התחדשות עירונית פורחת ומתפתחת.

איפה זה?

אזור הצפון הישן, משתרע מכיכר רבין ועד נחל הירקון, מערבה לים. מצד אחד הכי קרוב למרכז העיר, לכל בתי הקפה, המסעדות והברים, לחנויות, לתיאטראות ולכל האטרקציות שהופכות את תל אביב לעיר ללא הפסקה, ומצד שני נווה מדבר ירוק, פארק הירקון המופלא שנמצא במרחק הליכה. כמובן שגם חופי הים קרובים, כך שאפשר ליהנות מכל העולמות. ועכשיו רק נשאר למצוא את בית החלומות.

 

מי קהל היעד?

הצפון הישן הוא PERFECT MATCH למגוון רחב של א.נשים המחפשים חוויות מגורים איכותית, מיוחדת ועם סטייל. לצד הבניינים הוותיקים המציעים דירות למכירה ולהשכרה, ישנם גם בתים פרטיים וילות יוקרה.

בשכונת הצפון הישן תמצאו רוגע וקלאס, בעיקר בשעות הערב. לעומת אזור לב העיר הסואן, רחובות הצפון הישן שקטים יותר. יש כאן הרבה משפחות, זוגות צעירים, תושבות ותושבים רווקים שאוהבים את המולת העיר אבל עם קצת יותר שקט, קצת יותר ירוק בעיניים ותחושת קהילתיות חזקה.

מה בסביבה?

כל מה שיש לתל אביב להציע, נמצא כאן. האזור כולו מתהדר בשפע של בוטיקים, מגוון חנויות, חוויות קולינריות, מרכזי תרבות ואמנות ועוד. משפחות יכולות למצוא כאן גנים ובתי ספר איכותיים ממש מתחת לבית. רווקות ורווקים יתמקמו עם הלפטופים בבתי הקפה השכונתיים, שם כולם מכירים את כולם.

בפארק הירקון, הריאה הירוקה של תל אביב, תוכלו ליהנות מרכיבה על אופניים, ריצה או הליכה, פיקניק, או סתם טיול שלו לאורך גדות הנחל. עם התקדמות הרכבת הקלה, האזור מתאים גם למי שעובד או עובדת מחוץ לעיר.

 

 

מה הומרקט הכי אוהבים באזור הזה?

אזור הצפון הישן מבחינתנו הוא הקלאסיקה של תל אביב. יש כאן שילוב נדיר של היסטוריה לצד התחדשות עירונית, שלווה לצד חיים אורבניים נמרצים.

אפשרויות הנדל"ן בצפון הישן מגוונות ומתאימות להעדפות שונות. האווירה בשכונה משפחתית וקהילתית ומתאימה גם לצעירים וצעירות שמחפשים שכונה רגועה יותר. באזור זה של תל אביב, אפשר למצוא מגוון נכסים, בתים למכירה, דירות למכירה ולהשכרה ולגור בנוחות באחד מהרחובות היפים והשקטים של העיר, קרוב לפארק הירקון או עם נוף אל הים.

צוות הומרקט מתמחה באזור הצפון הישן, ומציע ייעוץ מותאם אישית ומבחר בתים ודירות למגורים או להשקעה.

 

רוצים דירה בצפון הישן? לחצו כאן

כולם בפנים!

נשמח לסייע בכל רכישה או מכירה של נכס, לעדכן על כל הפרויקטים החדשים ולהציע את השקעות הנדל"ן המניבות והמשתלמות.

hm-symbol.png thanks.png

הפרטים הועברו בהצלחה,
נהיה בקשר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן