נכסי יוקרה בתל אביב למכירה

נכסי יוקרה בתל אביב למכירה

בתל אביב יש הכל.
היסטוריה עשירה, רחובות קסומים, פארקים רחבי ידיים, ים במרחק הליכה, שווקים צבעוניים, מסחר משגשג, תרבות ואמנות, חיי לילה סוערים, קולינריה משובחת ועוד ועוד.
לא סתם היא כבשה את ליבנו. היא באמת עיר ללא הפסקה, שמצליחה לשלב בצורה מושלמת בין כל העולמות ומתאימה לכולםן. אפשר למצוא בה קהל מגוון של רווקות ורווקים, משפחות ותיקות וצעירות, הייטקיסטיםות, קרייריסטיםות, אוהבות ואוהבי יוקרה ומשקיעיםות מהארץ ומחו"ל.
אפשרויות הנל"ן בעיר הן אינסופיות. היא שומרת על מעמדה כפנינה נדל"נית נחשקת ותוכלו למצוא שפע של דירות יוקרה בתל אביב למכירה.

כשחדשנות, אורבניות ותחכום פוגשים שפע, איכות ואלגנטיות.
אנחנו בהומרקט מתמחים בדירות יוקרה בתל אביב למכירה ולהשקעה ומציעים ללקוחות שלנו נכסים בלעדיים בשכונות הכי המבוקשות בעיר.
כל נכס משקף את החיים העירוניים במיטבם. איזון מושלם בין האנרגיה התוססת של העיר לסביבה מטופחת עם קהילה חזקה, חינוך מצוין, טבע ירוק וכל הפסיליטיס שמתאימים לכל סגנון חיים.
דירות יוקרה בתל אביב למכירה מתהדרות באדריכלות מופת ועיצוב בלתי מתפשר ומספקות חווית מגורים שאינה יודעת גבול. הדירות מציעות נוחות מקסימלית, חדרים מרווחים, איכות והקפדה על רמת גימור גבוהה.
תוכלו לבחור במגדלי היוקרה הגבוהים, המציעים שירותי שמירה, תחזוקה שוטפת, חדר כושר מאובזר, חניה, בריכת שחייה, גינות ירוקות ומרכזים מסחריים וליהנות מתחושה של שכונה סגורה ומוגנת עם גישה לכל מה שצריך. תוכלו גם לבחור בדירות מסוגננות יותר בבניינים לשימור הממוקמים באזורים שוקקי חיים.
מוכנים ומוכנות לצאת למסע אל דירת החלומות?

 

הכי גבוה שיש
שדרות רוטשילד האייקוניות, כיכר הבימה, גן מאיר, נווה צדק כולן חלק מהקסם של לב העיר שברוכה בברים ומסעדות מהנחשבות והמדוברות בעולם. האטרקציות והשופינג הכי שווה בעיר במרחק נגיעה וכמובן שוק הכרמל ומדרחוב האמנים של נחלת בנימין. חוף הים נמצא מעבר ממש לפינה ואת הבריזות הנעימות מחוף גאולה מרגישים כבר מהמרפסת.

התפנקו בפסגת המגורים היוקרתיים עם הפנטהאוזים המדהימים שלנו. פנטהאוז למכירה בתל אביב או פנטהאוז למכירה בצפון בתל אביב הוא לא רק בית, זו הצהרה של יוקרה וסטייל. חלל רחב ידיים, מרפסת היקפית ונוף עוצר נשימה על העיר, הופכים את כל חווית המגורים למושלמת במיוחד.
דופלקסים למכירה בתל אביב הפכו גם הם לאטרקטיביים בקרב קהל הלקוחות שלנו. רק אל תשכחו להזמין אותנו לדרינק בשקיעה (:

ירוק בעיניים
דירות גן למכירה בתל אביב פופולאריות מאי פעם. דירות הגן מציעות מפלט ירוק ורגוע מבלי להתפשר על החיים העירוניים. הן מתאימות למי שרוצה להרגיש נווה מדבר פרטי בתוך העיר, ולשמור על אינטימיות מרחבית יחד עם סביבה קהילתית עוטפת. הדירות מגוונות, המפרטים מפנקים, העיצובים אופנתיים וכמובן הטבע המשגע שמגיע עם הבית. רק דמיינו את הרגעים הקסומים בגינה הפורחת והשלווה שתטפחו. יש יותר טוב מזה?

הומרקט דירות יוקרה בתל אביב
כבר יותר מ-23 שאנחנו בתחום הנדל"ן עם עשרות סיפורי הצלחה ברחבי תל אביב-יפו. בעזרת טכנולוגיה חדשנית שפיתחנו, אנחנו מבצעים התאמה מושלמת בין דירות היוקרה לרוכשות והרוכשים הפוטנציאלים.
צוות הסוכנות והסוכנים המקצועי שלנו מלווה לאורך כל הדרך את הלקוחות שלנו בחיפוש אחר דירות יוקרה בתל אביב למכירה. נשמח למצוא גם עבורך את ה-PERFECT MATCH!

כולם בפנים!

נשמח לסייע בכל רכישה או מכירה של נכס, לעדכן על כל הפרויקטים החדשים ולהציע את השקעות הנדל"ן המניבות והמשתלמות.

hm-symbol.png thanks.png

הפרטים הועברו בהצלחה,
נהיה בקשר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן