⭐️Perfect Match⭐️: איך הטכנולוגיה שלנו עוזרת לך למצוא דירה

מאת: אדם בשיר

בעולם המהיר של הנדל"ן, מציאת דירה שתואמת את ההעדפות והצרכים יכולה להיות משימה ממושכת. בהומרקט, יצרנו טכנולוגיה חדשנית כדי לפשט ולזרז את התהליך ולספק לך את ההתאמה המושלמת.

הטכנולוגיה המתקדמת והייחודית שפיתחנו בהומרקט, מחוללת מהפכה בשוק הנדל"ן ומספקת את ההתאמה המושלמת לבית החלומות שלך. עם קהל לקוחות מגוון, מערכת קשרי לקוחות (CRM) מאורגנת, פילוח מונחה נתונים ומאגר ענק של נכסים ופרויקטים, הטכנולוגיה שלנו מבטיחה שהמסע למציאת דירה יהיה חלק, מדויק ומוצלח. 

מאגר לקוחות ותיק ומבוסס
אחד הנכסים הגדולים ביותר שלנו הוא מועדון לקוחות רחב שנבנה במשך שנים רבות. 
על ידי תיעוד קפדני של כל אינטראקציה במערכת ה-CRM שלנו, אנחנו ניגשים לנתח ביעילות את הצרכים, העדפות והדרישות של הלקוח או הלקוחה. זה מאפשר לנו ליצור מסד נתונים מקיף שמביא לדיוק רב ולהתאמה מושלמת בין הקונים והמוכרים. 

פילוח מבוסס נתונים
עושר הנתונים המאוחסנים במערכת קשרי הלקוחות שלנו, מסייע לנו ליצור חיתוכים מדויקים על בסיס פרמטרים שונים. הטכנולוגיה הייחודית, מאפשרת לנו להבין את התנהגות הלקוחות, העדפותיהם ועסקאות קודמות, ומאפשרת שיווק ממוקד ויצירת לידים יעילה. בהומרקט אנו מבטיחים להציג לך דירות שמתאימות באמת לצרכים ולקריטריונים הספציפיים של החיפוש שלך.  

מגוון נכסים ענק
הטכנולוגיה של הומרקט, מציעה יתרון מובהק לבעלות ולבעלי דירות המעוניינים למכור או להשכיר את הנכסים. בלחיצת כפתור אחת בלבד, כל רישום נכס חדש מגיע למאגר הלקוחות הפוטנציאלי הנרחב שלנו. השילוב של מסד הנתונים המרכזי של הלקוחות ופילוח מבוסס-נתונים, מבטיח שהנכס שלך יוצג בפני לקוחות פוטנציאליים מעוניינים ורלוונטיים, וממקסם את הסיכויים שלך לעסקה מוצלחת.

נכסים מותאמים אישית
בחיפוש אחר הדירה המושלמת, הטכנולוגיה שלנו תפשט עבורך את התהליך בצורה מדהימה. על ידי הבנת ההעדפות הייחודיות שלך, המיקום, התקציב וקריטריונים חיוניים אחרים, המערכת שלנו יכולה להתאים לך במהירות מגוון נכסים, אשר יתאימו לך כמו כפפה ליד. הטכנולוגיה של הומרקט, תחסוך לך זמן ומאמץ, ומבטיחה להתמקד בדירות שבאמת מתאימות לך.  

שלוש חברות – הומרקט אחת 
קבוצת הומרקט כוללת שלוש חברות: הומרקט Real Estate, המתמחה בתיווך נכסי קצה; הומרקט פרויקטים, המתמחה בשיווק פרויקטים חדשים למגורים; והומרקט יזמות, המתמחה בהשקעות נדל"ן משתלמות. החיבור ביניהן מגדיל משמעותית את האפשרויות שלך ומציע מגוון רחב יותר של דירות, נכסים ופרויקטים. בעזרת הטכנולוגיה שלנו, חווית הנדל"ן שלך תהפוך ליעילה וממוקדת. 

מבנה ארגוני ייחודי לתיווך נדל״ן
מתמחים בשיווק נדל״ן בכל מטרופולין תל-אביב ומחולקים לפי האזורים והשכונות בעיר.
חטיבה שלמה הנפרדת מחטיבת התיווך, המתמחה בשיווק פרויקטים חדשים עבור חברות יזמיות מהגדולות בתחום הנדל"ן.
מחלקת HR והדרכות מומחי נדל״ן המתחייבים לעבוד עבור הנכס שלך במקצועיות ורגישות עד המכירה המיוחלת. הסוכנים עוברים מיונים קפדניים ובממוצע 1 מתוך 9 מרואיינים מתקבל לעבודה בחברה.
מטה חברה רחב ומחלקת שיווק inhouse עם תקציב שיווק ענק שלא דומה לאף חברה אחרת.

נרגשים כבר להפגש.