האם לקנות נדל"ן עכשיו בעת מלחמה וחוסר וודאות?

מאת: איב מילס

מי אם לא אנחנו שחיים ונושמים נדל"ן כבר שנים מבינים שבתקופה מורכבת זו, עם המצב הביטחוני המאתגר, חוסר הוודאות וריבוי הספקולציות ישנן חששות רבים בדבר רכישת נדל"ן. עם זאת, אנו מאמינים בכל ליבנו שישראל היא ביתנו ונמשיך לחיות ולבנות כאן על אף הקשיים.

קבלת ההחלטה לרכוש בית היא אחת החשובות בחיים. ברגעים מורכבים אלה חשוב לזכור את התקווה והעתיד שבבניית בית ומשפחה. הנכסים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו מהווים השקעה יציבה ולטווח ארוך.

כמו בשגרה, ובפרט במצב הנוכחי אנו פה בשבילכם כדי לענות על כל שאלה, חוסר בהירות או חשש. יחד נוכל למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורכם בהתאמה לצרכים ולמצב הנוכחי.

כאשר מסתכלים על שוק הנדל"ן הישראלי חשוב להסתכל על דברים תמיד בראיה רוחבית, נשמח להסב את תשומת ליבכם למספר נקודות חשובות שיכולות להיות רלוונטיות גם למשקיעים וגם לכאלו שרוכשים עבור מגורים:

– בעקבות גלי האנטישמיות הגואים בעולם, אנו צופים גל עלייה חסר תקדים לישראל שיגדיל את הביקושים לדירות.

– כמות התחלות הבנייה בירידה וכמות הדירות צפויה לרדת בצורה משמעותית בעתיד הקרוב.

– אישורי העסקה של פועלי בנין הפכה בעקבות המצב להרבה יותר נוקשה מבעבר ויתכן שיזמים רבים יאלצו להעסיק כוח עבודה יקר יותר והעלויות יגולמו בתמחורי הדירות העתידיות לשיווק.

– כפי שראינו בתקופת קורונה, אנשים מבינים מחדש את חשיבות הבית והביטחון שהוא נותן, ומתמקדים פחות בהוצאות של חופשות וקניות ויותר באבני היסוד של משפחה כמו בית, ממ"ד ואזור גיאוגרפי בטוח.

– הקרע הפוליטי של השנה האחרונה מאחורינו, ורבים מבינים שעלינו לעשות מאמץ לאחות את פלגי העם כי בסופו של יום אין לנו מדינה אחרת.

– לאחר המלחמה יש ציפיות למזרח תיכון חדש עם הסכמי שלום והשקעות מאסיביות שיחזקו את מעמדה של ישראל ככלכלה איתנה ומשגשגת.

פרמטרים אלו יצרו בטווח הקרוב גל גדול של ביקושים לרכישות נדל"ן לצד היצע נמוך, משוואה שכזו מייצרת תמיד מגמת עלייה במחירים שזה BINGO עבור משקיעים נבונים שהשכילו לרכוש רגע לפני שהעליה התרחשה. אם אתם רוכשים למגורים ולאורך זמן אז כמובן שגם עבורכם עדיף לקנות רגע לפני שהמחירים עולים ובתקופה בה כח המיקוח בידיכם.

כולנו יודעים שהביקוש לנדל"ן לא מסתיים אף פעם.